.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی چهارشنبه

يكي از مداحان تهران در مسجد ارك به آقايان كروبي و موسوي حمله كرده است . به گزارش عصر ايران منصور ارضي دوشنبه شب در مراسم ويژه سنواتي ماه رمضان در مسجد ارك گفت : هر سحر موسوي و كروبي لعنت الله عليهما را لعنت كنيد. وي گفت فتنه هنوز نخوابيده و افزود : سحرها بگوييد يا منتقم . و اين دو منافق (كروبي و موسوي ) را نفرين كنيد تا زودتر دستگيرشان كنند. ارضي در بخش ديگري از اظهارات خود گفت : ما توي اين مسجد 14 هزار امن يجيب خوانديم تا شاه سقوط كرد .

كليه اعضا هيات علمي گروه روانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي ايران اخبار منتشر شده در سايت هاي خبري مبني بر مشكل سلامت روان كروبي را تكذيب كردند. به گزارش عصر ايران اعضاي هيات علمي گروه روانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي ايران در اين راستا تكذيبه اي را به سايت ها ارسال كردند كه متن كامل آن به شرح زير است : در تاريخ 88 6 1 خبري با شماره 24419 در شبكه خبري ايران به نقل از دكتر (م ) روانپزشك و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي ايران در ارتباط با مشكل سلامت روان جناب آقاي مهدي كروبي منتشر شده است . كليه اعضا هيات علمي گروه روانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي ايران اعلام اين خبر را از سوي يكي از اعضا اين گروه تكذيب مي كنند و اعلام مي دارند كه شكستن حرمت هاي اخلاقي در حوزه هاي اجتماعي از جمله اخلاق پزشكي و سواستفاده از مفاهيمي چون سلامت روان كه از دلمشغولي هاي نخبگان جامعه است خود خطر جدي براي سلامت روان آحاد مردم ايران است .

در پي انتشار مجدد نامه آيت الله حاج شيخ حسن صانعي از ياران امام توسط بعضي سايت ها و روزنامه ها ايشان طي تماسي با روزنامه جمهوري اسلامي اعلام كرد : اين نامه به حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني در تاريخ 86 11 26 با هدف دفاع از نوه حضرت امام نگاشته شده و در همان زمان در مطبوعات به چاپ رسيده بود اما در روزهاي اخير بار ديگر بعضي رسانه ها اقدام به انتشار آن بدون اطلاع اينجانب نمودند. اقدام به استفاده هاي انتشاراتي از آثار مكتوب افراد هر چند طبق فتواي حضرت امام (ره ) اشكالي ندارد (تحريرالوسيله صفحات 3 و 562 ) و نظر فقهي اينجانب نيز همين است لكن حق اين بود كه منتشر كنندگان اين نكته را نيز يادآور مي شدند كه اين نامه مربوط به سال 1386 مي باشد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.327 seconds.